Известие

Collapse
No announcement yet.

голям проблем с ТЕРМОСТАТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    До тук всичко разбрах с изключение на едно... на кой маркуч трябва да се монтира новия термостат...???

    Comment


    • #32
      Няма нужда да се скъсява маркуча, пасва си идеално. Както спомена колегата по горе стария термостата е по-добре да се изтърбуши за по сигурно, че може да зацикли на затворено положение и ето ти беля после! Ето ви един файл на колегите от Фиат форума(надявам се, че нямат нищо против да го споделим и тук, както се казва нали сме от едно семейство ) Много ясно се вижда как и къде трябва да се монтира новия термостат въпреки, че е показано за JTD.
      http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo.../Termostat.pdf
      Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
      ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

      Comment


      • #33
        Благодаря на колегата за онагледяването

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщение
          а бе я го биите един боц тоз Марян и да оди да си зима един термостаК нов и да му е мирна главицата!!!
          Тук си абсолютно прав
          ...як шут му трябва, за да не се занимава с глупости))
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #35
            zdraveite kolegi iskam da popitam za 155 1.6i 88kw
            termostatat vzaimnozamenqem li e? i na kolko gradusa otvarq? znaeteli po-evtin ot tozi koiti e originalen http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 marsi..

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              Тук си абсолютно прав
              ...як шут му трябва, за да не се занимава с глупости))
              Мариян отдавна си взе един нов термостат на Вернет.

              ---------- Post added at 07:42 ---------- Previous post was at 07:37 ----------

              Първоначално публикувано от valu_81 Покажи съобщение
              zdraveite kolegi iskam da popitam za 155 1.6i 88kw
              termostatat vzaimnozamenqem li e? i na kolko gradusa otvarq? znaeteli po-evtin ot tozi koiti e originalen http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 marsi..
              На всички 16V би трябвало да са еднакви.
              По-евтин има ,но не ти го препоръчваме.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                Мариян отдавна си взе един нов термостат на Вернет.

                ---------- Post added at 07:42 ---------- Previous post was at 07:37 ----------



                На всички 16V би трябвало да са еднакви.
                По-евтин има ,но не ти го препоръчваме.
                1,4-1,6 са един модел термостатите, 1,8-2,0 са други. Отваря на 83градуса. А по-евтин от Вернет а не се сещам, за база хубав термостат на GATES е 90лв.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #38
                  мерси колеги...
                  Last edited by Furious 155; d.m.y г., 11:37.

                  Comment


                  • #39
                    -

                    Момчета да Ви разкажа и аз кво се случи при мен.Смених термостата си (155,2,0тс,1992г.) с такъв за Рено "Вернет"на 86гр.Резултата......никакъв ,същата работа като със стария,70градуса макс. извънградско,и 90гр. в града.Викам си майната и на още 10 лева и си купих друг на 89 градуса.Смених го днес и сега е мааалко по-добре 80градуса извънграадско, а в града си държи 90 гр.
                    Колеги помагайте-що така се получава,фалшиви са термостатите или някъде другаде е проблема.
                    Предварително Ви благодаря!!!
                    Last edited by tonybk; d.m.y г., 18:09.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от tonybk Покажи съобщение
                      Момчета да Ви разкажа и аз кво се случи при мен.Смених термостата си (155,2,0тс,1992г.) с такъв за Рено "Вернет"на 86гр.Резултата......никакъв ,същата работа като със стария,70градуса макс. извънградско,и 90гр. в града.Викам си майната и на още 10 лева и си купих друг на 89 градуса.Смених го днес и сега е мааалко по-добре 80градуса извънграадско, а в града си държи 90 гр.
                      Колеги помагайте-що така се получава,фалшиви са термостатите или някъде другаде е проблема.
                      Предварително Ви благодаря!!!
                      Според мен са нормални тези показания-извън града 70 градуса,имай предвид че колата ти доста се охлажда от насрещният въздух и аз на Алфата ми бях с такава манипулация като теб.Въпроса е като пуснеш топлото да не ти пада до 50 градуса,а и некараш БМВ където стрелката е като нарисувана ни пада,ни се покачва.Поздрави!
                      sigpicAlfa Romeo 155 1.6 16V 120hp Graduate-ex
                      Lancia Kappa 2.0 20V 146hp-ex
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB CF2 "PROGRESSION" 204hp-ex
                      Fiat Brava 1.9JTD SX

                      Comment


                      • #41
                        Прочети по нагоре в темата за MUROMAN....и си направи извода....козата си сака пръч
                        Вземи си това което го дават за колата....иначе по 10лв. няколко пъти и резултата....го виждаш.
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #42
                          Няма нищо нормално в това да държи 70-80 градуса извънградско,стрелката трябва да е закована на 87-8 градуса или казано иначе на границата на отваряне на термостата( при нормално каране) а при по високи обороти трябва да не минава повече от 91-2 освен в жегите разбирасе. Ако са по-ниски или по-високи твоите стойности от това ,то имаш проблем.
                          П.С. И ако имаш уред за температурата на маслото,то и тои трябва да си седи около границата на отваряне на неговият термостат или казано иначе малко след чертичката която е между 60 градуса и 100 градуса ( това също при нормално каране)
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Няма нищо нормално в това да държи 70-80 градуса извънградско,стрелката трябва да е закована на 87-8 градуса или казано иначе на границата на отваряне на термостата( при нормално каране) а при по високи обороти трябва да не минава повече от 91-2 освен в жегите разбирасе. Ако са по-ниски или по-високи твоите стойности от това ,то имаш проблем.
                            П.С. И ако имаш уред за температурата на маслото,то и тои трябва да си седи около границата на отваряне на неговият термостат или казано иначе малко след чертичката която е между 60 градуса и 100 градуса ( това също при нормално каране)
                            За водата си прав/днес на магистралата извън градско стрелкат беше малко под 90 градуса/,за температурата на маслото сега като е студено не са баш такива високи показанията-при нормално каране.
                            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                            Renault Megane II Grand Tour-2004г

                            Comment


                            • #44
                              Незнам, моята топло студено държи около 85 градуса на маслото при нормално каране,само в жегите отива на над 90..... зависи в какво състояние ти е термостат на маслото
                              П.С. чудно ми е до колко сте си загрявали маслото при интензивно каране в обороти ( настъпване често и здържане над 4500-5000 об) Ей така от любопитство
                              Last edited by don_pepone; d.m.y г., 16:54.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Незнам, моята топло студено държи около 85 градуса на маслото при нормално каране,само в жегите отива на над 90..... зависи в какво състояние ти е термостат на маслото
                                П.С. чудно ми е до колко сте си загрявали маслото при интензивно каране в обороти ( настъпване често и здържане над 4500-5000 об) Ей така от любопитство
                                без маслено охлаждане е моята и съм и правил 120-125 така според уреда. Това и на 10w-40 и на 10w-60.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X